vrijdag 1 maart 2013

Kerala, gezondheidtest en vetpercentage

Hey mams,

Wat lekker dat je nu kan genieten. Laat ze je maar een flinke dosis energie geven, zodat je er weer even tegenaan kan.
Moesten Bhavandeep en jij lang op elkaar wachten van de week op het vliegveld? En wat zal het anders zijn dat je weer kan kletsen in het Nederlands.
Is de reis hem een beetje meegevallen?
Hier gaat alles zijn gangetje. Tim doet zijn best om lief te doen.
Ik ben nu 2 keer naar de sportschool geweest. En wonder boven wonder viel het niet tegen. Krijg goede begeleiding. Ze kijken de eerste paar keer echt met je mee, maken een plan waar je mee aan de slag kan.

Mijn gezondheidstest viel ook niet tegen. Mijn uithoudingsvermogen/conditie kreeg een 7. Dus een ruim voldoende. Vetpercentage viel binnen het gezonde, maar wel tegen de bovengrens aan. Mag klein beetje vet af. Maar belangrijkste is dat ik ga voor het fitte gevoel, en een goede conditie.
 
Pa had trouwens wel heel vervelend nieuws. Hij heeft woensdag een ooginfarct gehad, waardoor hij nu blijvend blind is aan zijn rechteroog.
Is gelijk doorgestuurd naar de oogarts die hem vertelde dat het dus blijvend is. Beschadiging te groot. Ook moet hij helemaal door de molen van neuroloog, internist, cardioloog. Ze willen weten waar het bloedpropje vandaan komt.
Pa moet natuurlijk van de schrik bekomen, en het het plekje gaan geven. Ook levert het een hoop vragen op. Kan hij ooit nog autorijden, badmintonnen, skieen?
Heel vervelend allemaal.
Nu heb ik dus niet 1 ouder die aan de sukkel is, maar 2. Kan straks wel een prive afdeling inrichting hier in huis. 

De jongens zitten vanaf dinsdag in hun nieuwe school. We hebben het woensdag van binnen mogen zien. Erg mooi allemaal. Digiboard is bij de kinderen favoriet. De jongens komen nog steeds thuis met hoge punten.
Tim heeft zijn werkstuk over zeedieren vandaag al ingeleverd. Inlever datum is 19 febr. Het ziet er netjes uit moet ik zeggen. Afwachten wat de juf ervan vindt.


Hier is het niet lekker warm, maar nog erg koud. Van de week een iglo met de jongens gemaakt. Ze passen er allebei in kleermakerszit in.

Hans houdt je huisje goed in de gaten. Tuinpad sneeuwvrij, kacheltje aan voor de yoga.
De andere Hans heb ik via jouw mailadres een uitnodiging gestuurd om zijn mala op te halen. Maar dat heb je misschien al gezien. Hij is nog niet geweest. Misschien vanavond. Bhajanpreet doet het goed hoor tijdens het lesgeven.
Geniet van alle behandelingen, lekker eten etc....
Dikke kus van mij en de groetjes aan Bhavandeep