donderdag 28 februari 2013

Kerala in het teken van ayurveda en gezondheid

om shantih

hallo lieve allemaal (
aan alle leden van de yogastudio)

Eindelijk een berichtje uit India voor jullie. Na Goa ben ik gisteren geland in Mumbay. Daar hebben Bhavandeep en ik na allerlei avontuurtjes elkaar gevonden.

vliegveld Mumbai

Toen ons gezamenlijke vliegtuig landde in Kerala voelde wij al de rust en de schoonheid. Vandaag bij de dokters op consult geweest. Mijn lichaam was en is nog steeds een beetje een ramp. Waarschijnlijk is een van mijn nieren aan het donderjagen....

maar goed na de behandeling naar ons prachtige onderkomen gegaan, lekker wat ontspannen gezeten.

Heb Bhavandeep vandaag vergezeld naar een Ayurvedische les, welke een van de artsen als ondersteuning gaf voor die personen die nog niet zoveel van Ayurveda af wisten. Daarna weer naar ons gezamenlijke balkon. Nu ik dit zit te schrijven, kan ik toch niet anders zeggen dan wouw, wouw, wouw......




De behandeling  genoemd Dhanyamia was fantastisch. Ze gieten met twee therapeuten warm kruidenwater over je meridianen in een speciaal ritme gedurende 45 minuten.


een video over deze Dhanyamia Dhara

Er is zoveel te vertellen, maar voor nu moet ik naar mijn kamer, omdat ik nog steeds in de groene massagejas zit.




                                                                                  Spaar allemaal en spaar gelijk (grapje) voor mij dan gaan wij samen of met elkaar naar deze plek. Ik wou dat dit echt waar kon zijn, ik gun het jullie zo. 

 
Een video opname tijdens ons diner. Ditmaal waren het traditionele dansers

Dikke knuffel van mij en tot schrijvens. O ja, vanavond na het douchen bij de ruisende zee en prachtige muziek heerlijk dineren.


 
 
 
 
 
Kamala