maandag 15 juli 2013

Allahabad: Ik heb niets met Yogi's Ik ben een Vaisnava

Lieve allemaal

Er is een advies vanuit de Sikh Gemeenschap. Als je een Yogi tegenkomt ren dan zo hard weg als je kunt. Het zijn Meesters in manipuleren..
Yogi’s hebben maar een doel. Zij zijn niet religieus, zij willen de Paramatman, dus God in zichzelf realiseren. En als ze dat hebben bereikt dan zijn ze God en moeten ze ook als God vereerd worden.
Hier een video van Ohm over dit onderwerp

 

Mijn doel was om 3 yogi’s te ontmoeten en met deze Yogi's op de foto te gaan, gewoon om aan jullie te laten zien dat wij er echt geweest zijn.
Ben zelfs bij een Guru geweest. Ik kon niets met hem en hij kon niets met mij. Door wat ik daar ervaarde besefte ik dat ik alles gerealiseerd had in mijn leven wat er te realiseren is. De belangrijkste les in je leven is jezelf vinden en je taak in dit leven goed uit te voeren. Verder is het goed te accepteren dat God  er is. Dit kan in een onpersoonlijke of persoonlijke vorm zijn. Nu kan ik terug naar Nederland en als een gewone Nederlandse vrouw mijn leven verder uitdienen.

lieve groeten, Kamala


Yogastudio Laksmi, Stichting voor Gezondheid,Kennisontwikkeling en Spiritualiteit
Youtube

Facebook



email in eigen browser zetten yogastudiolaksmi@hotmail.com