donderdag 14 februari 2013

Nederland: Ben weer terug uit India

Hallo lieve allemaal

Ben weer terug uit India. Een reis van meer dan 30 uur. De vliegtuigreis was goed. We vlogen met de Emiraten. Wat een goede maatschappij is dat.

De laatste tijd niet veel op dit blog kunnen schrijven, gewoon omdat er geen internet was of omdat er geen tijd was om iets met dit blog te doen.
Vanaf morgen ga ik proberen tijd vrij te maken om foto's en wat videobeelden bij de geschreven blogs te plaatsen. Verder heb ik veel te vertellen, hebben we genoeg gezien, maar wat was ik moe. Gisteren heb ik de tijd genomen om mijn lichaam te laten herstellen van al de chaos, stof en drukte die ergens in mijn lijf opgeslagen zat. Vandaag is mijn dochter en de 2 kleinkids geweest en vanavond ga ik mijn huis openzetten voor de mensen die mij me horen vanuit de spirituele familie.



Ook wat contacten uit India die me benaderd hebben via mail een kleine boodschap terug sturen.

Dear Kamala,
Happy Valentines Day,
 
I hope you are very well. I have a lot of western friends but you are special in my life. Come again India.

Thanks & Regards From:-

Mr. Kesarwani
 

 Dus morgen horen jullie hopelijk wat meer van me.
lieve groeten uit Langeweg.....Kamala

yogastudio Laksmi, Stichting voor Gezondheid, Kennisontwikkeling en Spiritualiteit
Facebook
Youtube
blog: Kamala en haar ervaringen met een yogi
yogastudiolaksmi@hotmail.com