donderdag 25 april 2013

Varanasi: Kniepijn in langeweg en Varanasi. Toeval!!!!

Hallo lieve allemaal
 
Gisteren vertelde ik over mijn bezoek aan de Ganges, waarop ik van het ene moment op het andere kniepijn kreeg. 2 Dagen erna kon ik voor het eerst weer op het internet en wat zag ik tot mijn grote verbazing een berichtje van de dochter van mijn buurvrouw Willy.  Mijn buurvrouw was met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ik schrok daarvan en wilde toch graag weten wat er aan de hand was. Dus heb ik Hulya benaderd om te vragen wat er aan de hand was.............
 
Tot mijn grote verbazing kreeg ik onderstaand berichtje terug van Hulya, de dochter van Willy
 
We zijn net terug uit het ziekenhuis.. me moeder heeft iets aan der knie het zit helemaal vol met vocht en is ontstoken. ze kon niet meer uit bed of iets dergelijks.. dus huisartsenpost erbij geweest en die stuurde gelijk een ambulance omdat ze er ook hoge koorts bij had (38 graden) toen we in het ziekenhuis aankwamen was het al 40 graden geworden. ze heeft nu een infuus waarmee ze antibiotica krijgt.. maar de artsen zijn nog aan het overleggen hoe ze het vocht in der knie weg willen krijgen.. ze is erg versuft van de pijn en loopt een beetje te ijlen van de koorts
 
En op dat zelfde moment in Varanasi waar ik was dit stukje uit mijn reisverslag
 
10 februari 15.37 uur Kniepijn

Toen wij in Varanasi aankwamen was mijn gezondheid fantastisch, niets aan de hand. Ik zette 1 voet op de ghat voor het avondritueel en plots ging mijn knie opspelen. Mijn lichaam vibreerde aan de rechterkant van mijn kruin tot aan mijn knie. Nu heb ik veel last van mijn knie, alhoewel ik me afvraag waar het vandaan komt. Lees ook het wat uitgebreider verslag over wat er gebeurde.
 
Toeval!!!!!  toeval bestaat niet, ik heb er een verklaring voor, nu jullie nog.
 
Veel lieve groeten uit Langeweg
Kamala

Yogastudio Laksmi, Stichting voor Gezondheid, Kennisontwikkeling en Spiritualiteit
facebook
youtube
blog: Kamala en haar ervaringen met een yogi
email yogastudio