zondag 21 april 2013

Varanasi: vliegtuiglanding gefilmd

hallo allemaal,

Ben  weer even wat aan het schrijven en wat ik me herinner van die dag dat we naar Varanasi zouden vliegen was een dag die heerlijk aanvoelde. Ik had al een paar dagen geen last meer gehad van darmklachten.  Pilletjes van mijn huisarts in Nederland ingenomen. Blijf me altijd weer verbazen dat het innemen van 1 zo'n pilletje alle klachten kan laten verdwijnen en dat als sneeuw voor de zon.

In ieder geval er stond weer een vliegreis voor de boeg. Ik heb jullie al verteld van mijn ervaring met de vrouw van de douane. Na het boarden zat ik in het vliegtuig bij het raam, een ervaring die ik niet zo vaak ervaar, omdat ik altijd om een gangpad plaats vraag. Er zat een meneer naast me (ons) die deel uit maakte van een groep mensen die uit Australia kwamen, geloof ik. Allemaal rond de 30 a 35 jaar oud. Vol met idealen, sommige gekleed als paradijsvogels, andere weer met het besef dat ze de wereld gingen veroveren en veranderen. Deze groep mensen zouden ook naar de Kumbh Mela gaan en gingen als groep voor vrede in de wereld bidden, dit terwijl ze in het Gangeswater zouden zitten.

Steeds meer begrijp ik wat de Guru's en Yogi's me verteld hebben. Sommige zaken direct, sommige zaken verstopt in bepaalde zinnen. Er was ook een dame bij die naar een vriendin zou gaan en die zouden dan samen met een leraar in een tent op de Kumbha Mela verblijven. Op een gegeven ogenblik komt er toch rust in zo'n vliegtuig. De drankjes worden rondgedeeld, de tablets komen bij haast bij iedereen op schoot te liggen en dan ben je bezig met de reis naar je einddoel. Het gevoel dat we over een dag of 4 a 5 alweer op weg zijn naar Nederland is een ver van mijn bed show.



Wat ik wel gedaan heb is de landing in Varanasi filmen. Nog redelijk goed gelukt ook. Hier is de video, veel vliegplezier. 

 Lieve groeten uit Langeweg.......Kamala

Yogastudio Laksmi, Stichting voor Gezondheid, Kennisontwikkeling en Spiritualiteit te Langeweg
youtube
facebook
blog: Kamala en haar ervaringen met een yogi
yogastudiolaksmi@hotmail.com