vrijdag 12 juli 2013

Allahabad: 9 febr. 2013 Do you know where camp 7 is??? It's from the Juna Akhara

lieve allemaal
 
Toen wij eindelijk aangekomen waren op de Kumbh Mela, was de volgende vraag die beantwoord moest worden, waar is camp 7 van de Juna Akhara. Ram Das Giri en zijn olifant zouden op camp 7 staan.



En ook was de vraag aanwezig of Soham Baba, Mahamandalashwar van de Juna Akhara aanwezig op het kamp was.
 
 
 
Met een foto in mijn hand ben ik maar op zoektocht gegaan. We zijn verschillende kampen ingelopen, gevraagd aan verschillende mensen, aan Sikh mensen, aan Yogi's, maar niemand wist eigenlijk waar ik moest zijn. Dit is o.a. de foto die ik liet zien aan die personen
 
 
Hier wat foto's met mensen aan wie ik de vraag stelde
 
 
 
 
We kwamen na een tijdje nog bij 1 tent aan waar wat yogi's zaten. Hun Guru zat binnenin de tent. En wat ik toen niet wist, maar nu natuurlijk wel, dat daar het antwoord kwam dat mijn Yogareis voorbij was. Dat de cirkel na 30 jaar afgerond was. Er kwam nog een laatste stukje afsluiting en dat had te maken met Bhavandeep, één van de mensen uit de yogastudio Maar daar vertel ik in een later stukje nog wel over.
 
 lieve groeten.  Kamala