vrijdag 12 juli 2013

Allahabad: video over onze trip naar de Sangam met Sumit Kumar

 Lieve allemaal,

Ik had jullie al eerder verteld dat ik een beetje blokkeer om mijn blog af te maken. Het is ook zo gekoppeld aan diepe gevoelens die de reis bij ons losmaakte. Ook de ervaringen met S.B., de yogi, "mijn" Babaji die zo lang en diep een rol speelde in mijn leven. Vergeef me maar een beetje dat ik deze energie niet helemaal weg kan stoppen.

Ik had jullie al eerder verteld dat ik een beetje blokkeer om mijn blog af te maken. Het is ook zo gekoppeld aan diepe gevoelens die de reis bij ons losmaakte. Ook de ervaringen met S.B., de yogi die zo lang en diep een rol speelde in mijn leven. Vergeef me maar een beetje dat ik deze energie niet helemaal weg kan stoppen.


Ik heb wat video's gemaakt van onze tocht vanuit ons hotel naar de Sangam. Het lopen, wat we zagen, de riksja die we konden gebruiken, de vele kilometers die we nog moesten lopen. Het zoeken naar kamp 7, het kamp waar we S.B. zouden kunnen treffen. Zoveel indrukken te verwerken.
Dus hierbij de 2 video's. De eerste video over het traject hotel/sangam. Dan de 2e een video maar dan met foto's waar ook enkele foto's staan van yogi's die we hebben ontmoet. 

Veel kijkplezier toegewenst.  
Lieve groeten uit Langeweg, Kamala


Yogastudio Laksmi, Stichting voor Gezondheid, Kennisontwikkeling en Spiritualiteit te Langeweg
facebook
youtube
telefoon 0031 168 326115
website: www.laksmi.nl
email in eigen browser: yogastudiolaksmi@hotmail.com
blog: Kamala en haar ervaringen met een yogi