zaterdag 13 juli 2013

Allahabad. Weer terug van de Sangam naar het hotel en visite ontvangen

Lieve allemaal

Er is nog een video te bekijken van ons verblijf op de Sangam, wil jullie deze toch niet onthouden



We waren verzadigd van de indrukken die we hadden opgedaan en we liepen met elkaar weer terug naar het hotel. Totaal hadden wij die dag 22 kilometer gelopen.
 
Wat waren wij moe toen we weer in het hotel aankwamen. We hadden een douche genomen en lagen echt doodop in bed. Er werd aan de deur geklopt en er was iemand die zei, er is visite voor je. We waren verbaasd en tot onze grote verrassing kwam onze vriend Vijay binnenlopen. Naderhand kwam ook de gids binnen en wij zaten met zijn allen lekker op ons gemak te vertellen hoe we deze dag hadden ervaren. Foto's bekeken en gewoon lekker chai gedronken.
 
 
Conclusie van de dag: Morgen het hoogtepunt van de Kumbh Mela was voor mij (ons) niet meer nodig om daar aanwezig te zijn.
Missie was tot zijn einde gekomen, ik met mijn aarti bij de Ganges in Varanasi en Bhavandeep met zijn bad in de Ganges. We zouden de 10e rustig bij ons hotel blijven en de uitnodiging aannemen van Vijay om bij hem thuis het afscheidsdiner te gebruiken.  Wat ik toen nog niet wist dat ik de dag erna op de televisie zou komen in een live uitzending vanuit Allahabad.
 
 
Lieve groeten van mij, Kamala

Yogastudio Laksmi, Stichting voor Gezondheid,Kennisontwikkeling en Spiritualiteit
email in eigen browser zetten yogastudiolaksmi@hotmail.com