zaterdag 13 juli 2013

Allahabad: Bij een Guru kreeg ik de kracht om alleen verder te lopen

Lieve allemaal, Vandaag zou de dag worden, dat ik definitief de deuropening waar ik de laatste jaren in stond uit kon lopen.
In 2009 hoorde ik een mannenstem helderhorendheid) zeggen. Je bent nu zover dat je hem los kan laten.  Dit sloeg op Babaji. Babaji wilde mij de dag daarna spreken om over de initiatie te gaan praten die nu echt door zou gaan. Maar toen ik bij hem was, gebeurde er iets in de hal waardoor ik aangaf aan Babaji, doe het maar niet, ik ga je alleen maar pijn doen. Ik kan niets met het circus wat om je heen hangt. 
 
Deze Guru in de tent gaf mij de zet om echt tot de essentie van het loslaten te komen, maar dat gaf wel even pijnmoment in mijn gevoel.
                                                                                                                                                                          
Op de brug van de Sangam toen ik Bhavandeep adviseerde om Zijn bad in de Ganges te nemen, kon ik de beslissing om geen bad te nemen voor 100% overzien. De bedoeling is om in de Ganges al je zonden weg te wassen en een nieuwe start te maken.
 
Als ik dat bad had genomen zouden buiten de "normale foutjes" die iedereen maakt, dus ook ik, mijn leven welke ik geleid had een leugen en/of mislukking zijn geweest. Zou de leiding die ik al 30 jaar had ondervonden van Mijn Meesters een onwaarheid zijn geweest.
 
 Elke stap in mijn leven onder leiding van Mijn Meesters heb ik met 100% eerlijkheid vanuit mijn hart genomen. Het is goed. Ik hou van Babaji, zal Hem altijd in gedachten houden, Wij zullen communiceren zonder elkaar te zien (wat ik natuurlijk soms jammer vind), precies zoals Hij mij geadviseerd heeft.

Voor Bhavandeep was het goed om het bad te nemen, hij had echt een paar zaken die weggenomen moesten worden. Voor mij was het een soort diploma-uitreiking toen ik Hem in de Ganges zijn bad zag nemen. Op 4 februari 1998 in de Dargah bij Inayath Khan in Delhi, hoorde ik ineens de stem (dezelfde als hierboven omschreven) het is tijd om eigen leerlingen te krijgen (helderhorendheid).
 
Voor Bhavandeep was het nemen van het bad in de Ganges, zijn diploma voor al het werk wat hij had verricht de laatste jaren. Hij is hiermee klaargemaakt voor de volgende fase in Zijn leven. Het in praktijk brengen van Zijn lessen.

Voordat ik bij de Guru werd toegelaten kwam ik in het voorportaal van de Meester in aanraking met Zijn leerlingen. Hier een paar foto's

 
Met lieve groeten van mij, Kamala
 
email in eigen browser zetten yogastudiolaksmi@hotmail.com