donderdag 16 mei 2013

Allahabad: Vandaag gaan we op weg naar Allahabad

Allahabad is het eindstation van onze pelgrimsreis

Lieve allemaal,
 
Het laatste stuk van onze reis is aangebroken. Ik heb in de nieuwsbrieven vanuit Varanasi al iets verteld over de rivier de Ganges. Toch is er veel meer over te vertellen. Iedereen die nieuwsgierig is kan veel informatie vinden over deze rivier op het web. Omdat dit een blog is over mijn ervaringen en mijn indrukken zal ik niet al te veel informatie geven, maar toch...........
 
Zonder kennis en achtergrondinformatie is dit blog natuurlijk ook niet interessant om te lezen. Ik zal kiezen om eerst wat nieuwsbrieven te schrijven met wat informatie uit verschillende invalshoeken en daarna zal ik mijn (onze) foto's erbij plaatsen en wat video-opnamen. Ook de video waarop het interview tussen een reporter van de televisiemaatschappij en mijzelf staat zal geplaatst worden.
 
Na afloop zal ik ook nog wat vertellen over het aantal doden welke gevallen zijn op een perron dichtbij ons hotel.
 
Veel lees en kijkplezier toegewenst
kamala